Gulliga grannar


Hihi, våra grannar är så söta. Det äldre paret som bor vägg i vägg med oss alltså.
De hade haffat vaktmästaren, eller vad man ska säga, och beklagat sig för vår skull för att vi har fått klagomål. De sa att de har inte hört NÅNTING och tyckte att det var löjligt att någon hade ringt Nynäshamnsbostäder och sagt att vi var högljudda.
Vaktis tyckte oxå att det var löjligt.
Gulligt va?

Idag är det fint väder, fast lite kyligt ändå. Men det känns som att vi borde göra nånting, frugan och jag. Typ.. sola?
Gå nånstans och lägga sig på en filt och njuta av vädret. Enzo med såklart!

Daniel väckte mig för ca 30-40 minuter sen. Mitt i en dröm. Om honom!
Han satt och pussade och gosade med mig i en soffa och jag skulle precis säga att det pirrade i min mage när han sa att han måste hämta en öl och reste sig. Fast han hann aldrig komma tillbaka innan det ringde i mobilen och jag vaknade. Fast det var ju ändå Daniel så det gjorde ingenting.
Han kommer hit ikväll.. tror jag. Fast ha lät inte så pepp så vi får se.
Men vill helst inte åka nånstans så frugan blir ensam. Tycker så synd om henne. Det är ju pisstråkigt att vara själv. Jag har ju varit borta så mycket.

Åh, jag ska äta fil och flingoooooooooor!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jahaa.. jag läste fel. Trodde de va idag =)

2008-07-16 @ 12:38:47
URL: http://jenniefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0