Kånkelbär



Hej!
Idag är det massa regn, men det gör inget tycker frugan för då slipper hon jobba! Så hon ligger och slaggar för tillfället.
Det blev jäkligt sent igår, även fast vi inte gjorde nåt speciellt. Spelade jeopardy, åt en massa, torkade bajs och lite såna saker.
Franz hade ju värsta kånkelbären i rumpan, stackarn. Så hade han lixom gnidit sig mot golvet så det var ju diverse kluttar och bajsspår på golvet. Blää!

Jag är trött. Jättetrött, men jag låter bli att sova för Daniel kommer ju sen och han är ju lika trött han. Sov bara 2-3 timmar inatt. Stackarn. Sååå, då kan vi ju vara trötta tillsammans tänkte jag!
Längtar tills han kommer. Jag måste få lite kärlek känner jag.

Hur gåre för payson att betala in pengar på mitt konto då? Jag måste ju köpa cigg! Trött jag blir.
Blä.
Bäst jag röker upp de få jag har.


Kan man få bli rik eller? Hitta en trisslott eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara meddela att jag har varit inne å läst idag ed :)

Ha de så mysigt med Dandeman! Puss

2008-07-07 @ 21:14:08
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0