Lista

  • Var ligger din telefon när du sover? I sängen eller på vardagsrumsbordet. På laddning.
  • Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Aldrig
  • Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Naket
  • Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Nej? Eller.. jo?
  • Hur många telefoner har du haft det senaste året? Den jag har nu.. i två år typ.
  • Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Alla har väl sina mobiler med sig eller?
  • Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Tack gumman! :D Puss"
  • Vad står de i de senaste skickade sms:et? "I'm head over heels.." :)
  • Vem är överst på listan över missade samtal? Amanda
  • Vem är 6a på listan över mottagna samtal? Jonathan
  • Vad har du som bakgrunds bild? Bakgrundsbild som tillhör temat på mobilen
  • Hur mkt batteri har du? 24%
  • Vem är 8 på din kontaktlista? André
  • Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Aaa fast, hur ska man kunna välja det?
  • Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Jag har ingen på bokstaven "G" ;|.
  • Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Sarah
  • Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Jag och frugan hemma hos "hårdrocksgrannen" haha
  • Hur mkt är klockan när du gör detta? 02.24!

Kommentarer
Postat av: Denise

vad skönt att höra!

jobbigt dock att han skall flytta. varför flyttar han?

ja, vi får ses och prata,prata,prata! -s-

han verkar så gullig emot dig tycker jag,efter att ha läst dina inlägg. hoppas det håller i sig!



men.hm. kanske kunde vi ses då jag kommer hem från farmor? sådär 20-21:a juli.

hoppas på vackert väder o ta en långis....



kram o kram

2008-07-07 @ 11:36:27
Postat av: Anonym

E de okej sno den här eller?? Fett kul juh! :P

2008-07-07 @ 21:15:21
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0