maaat, mat, mat


Ikväll blir det festmåltid igen. Vi är så jävla vassa på att laga middag, frugan och jag. Jag menar det faktiskt! Den ena exotiska rätten efter den andra. Dagens middag blir i alla fall grillspett (Zucchini, champinjoner, kött, majs och tomat) med stekt potatis. Till det en suspekt bearnaisesås från Rydbergs (jag har för mig att jag inte gillar den) och tzatziki. Sen har vi ju lite vitlöksdipp kvar från igår. Sen tänkte vi baka en tigerkaka med blockhoklad i. Smaskeeeeeens!

Nu kom hon hem! Så nu är det matdags. Jag är PISSHUNGRIG!
Sen saknar jag Daniel oxå.. faktiskt.





Kommentarer
Postat av: Jennie

de va asgott.. men fan nudlar är inte helt fel heller fan =)

2008-07-05 @ 02:33:59
URL: http://jenniefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0