Nackont


Bläää, jag har ont i nacken och är helt seg.
Ska nog ta med Enzo på en längre runda så jag oxå får röra lite på mig. Fast jag lämnar nog frugan hemma för hon tar sån jäääävla tid på sig när hon ska utanför dörren. Det ska ätas, duschas, fönas hår och diverse. Jag slänger bara på mig närmaste brallor och en tröja och går ut. Fast alla är ju olika.

Idag har jag inte gjort et SKIT. Slöat i sängen. Fast ibland får man ha såna dagar. Det är okej.
Såg 10 min av en film, sen ringde Crossbite och efter samtalet hade jag ingen lust att se på film längre så jag surfade runt bland olika sidor på nätet.
Spelade ett online-spel som hete Pico nånting. Man ska typ prata och ragga på brudar. Sen måste man träna för ibland kommer det andra snubbar som vill slåss och det. Man har även ett arbete som man måste sköta rätt och snyggt för att tjäna pengar så man kan bjuda tjejerna på drinkar och dejter. Så kan mn köpa kläder oxå. Jösses. Men datan dog av okänd anledning så allt försvann. Orka.

Vad bli det för middag ikväll då? Hamburgare och en 33cl cola som vi får dela på.

Kommentarer
Postat av: D

haha. varför tror du att det är jag och S? hehe

du är inte på msn. logga på!

du och....danne? :D

tänk om du också fick vara lycklig, det är du värd!! verkligen!



men ja, jag är lycklig,på riktigt,för första gången. kan inte önska mig bättre.

hoppas bara att det är på riktigt denna gången.



vi måste hitta på något,bara du och jag!



PoK

2008-07-07 @ 01:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0