Seeeeeg dag


Jag vet inte riktigt hur jag tänkte, men jag hade visst boka tvättid kl 17-22 och INTE 14-17. Dagen blev helt rubbad kändes det som, så jag hann aldrig ner till nynäs och läkaren.
Imorn vet jag inte om jag hinner heller för då kommer ju pappa hit. Vet inte vilken tid dock.

Ikväll är det bartömmning i hamnen från helgens "hamnfest". Frugan ska ju ner och härja men jag vetefan om jag orkar. är nog hemma och myser med Enzo istället.
Daniel ska ju träffa nån tjej ikväll så han kan inte heller komma och göra mig sällskap.

Ska ner i tvättstugan snart igen och fixa det sista. Funderar på att tvätta min väska oxå. Jessica tvättade sin för hand. Sen borde jag gå till ica och panta burkar oxå. För att köpa mjölk och hämta ut min tröja jag vann på tradera! Hoppas den passar..
Seeeen tänkte jag skura.
Vi har ju städat hela jäkla lyan idag. Puh! Det var sjukt skitigt alltså! Aldrig mera fest, haha.

   

Kommentarer
Postat av: mamma mikaela

vaddå för en tjej!!!!????

2008-07-02 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0