Ännu en..

Ännu en lista. Jag har tråkigt idag.

Var hittade du den här listan?
Hos Malin

Var är dina föräldrar födda?
Pappa vet jag inte. I stockholms län i alla fall. Mamma är född i Eskilstuna om jag inte minns fel.

Vad är det senaste du installerade på datorn?
Minns inte, men firefox kommer uppdateras nästa gång jag öppnar ett nytt fönster. Tydligen.

Vilken är din favoritrestaurang?
McDonalds! Eller Estö-thaien

När badade du i en pool senast?
Hehe, i Juni. I Jennie's föräldrars. Eller bada och bada. Jag stod i den i alla fall.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Haha, ja! Som Tant Berg i Lotta på bråkmakargatan

Hur många barn vill du ha?
Pratade om det idag faktiskt. Max tre.

Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rap och hip hop

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Öh, nja. Blir väl samma som sist. D.v.s INTE den här regeringen.

Vad har du för TV-kanaler?
De vanliga? "kabel-tv"?

Har du åkt moped någon gång?
Ja, jo..

Har du busringt någon gång?
Haha, ja. Jag och Lisa gjorde det när vi var små. Beställde en smörgåstårta på Rimi (Kvantum nu va?) ba. Hahahaha. busigt.

Har du fått felparkeringsböter?
Nej, har fortfarande inget körkort.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, fy. Heller fallskärm dock.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Måste vara Peru.

Har du en egen trädgård?
Nej

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Oj.. massor. Jag gillade Sailor Moon i alla fall.

Kan du alla orden i nationalsången?
Ja

Badkar eller duschkabin?
Vad jag föredrar eller? Alltså, jag är inte så mycket för att bada, men det kan ju vara mysigt nån gång ibland. Dessutom kan man ju duscha i ett badkar, så jag väljer det.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Alltså, jag tänkte det förut, när jag såg den att det här är fan den bästa! Men nu minns jag inte ens vilken det var så den kan ju inte ha varit så överdrivet bra ändå..
Men jag kör väl på Aladdin då. Den tröttnar jag aldrig på.

Favoritpizza?
Calzone.. med bea! Det har frugan lärt mig.

Chips eller popcorn?
Popcorn med grillkrydda!

Vilken färg på läppstift använder du?
Röd, passar inte i nåt annat.


Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Va? Nej?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jessica och det var en.. mexicana-pizza.

Favorit choklad?
Marabou

När röstade du senast?
Senaste valet?

När åt du en hemodlad tomat sist?
Typ.. en månad sen, nej mer.. två månader sen? Utan för ica. Haha, är den hemodlad då förresten? De sålde såna plantor i alla fall.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, inte pokal men diverse rosetter och medaljer i olika ridtävlingar.

Är du bra på matlagning?
Ja, det tycker jag.

Klarar du att tanka själv?
Nej, jag tror fan inte det. Haha. Kommer bensinen av sig själv? Måste man skynda sig att stoppa in den i bensintanken?

Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?


Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nja, kan man väl säga, på ica.

Vad var det senaste du handlade?
Massa mat.

Har du kräkts offentligt?
Alltså, nej..

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Absolut.

Har du ringt något betalnummer?
Japp

Kan man vara vän med sitt ex?
Jo, det kan man. Men man måste nog "svalna" lite först.

Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Jonathan, när han opererade bort blindtarmen 2006.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Mja, fast det var ju mörkt så det syntes bättre. Fast jag hade både på axlar och öron. Hett.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Vet faktiskt inte. Har jag något överhuvudtaget?

Vad har du i din väska?
Jag har faktiskt precis bytt väska, så nu har jag bara det viktigaste.
Cigg, nycklar, mobil, en bok, plånbok, hörlurar till mobilen, läppglans, parfym, våtservetter, diverse piller och lite sånt.


Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Vadå favoritsak? Jag gör väl som alla andra?

Vad är du tacksam för idag?
Att min fru lagar mat just nu och att vi bor här tillsammans (äntligen!) i vår fina och mysiga lägenhet. Och att Ruth inte har kissat på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0