Kvällspromenad



Ikväll är vi tidigt i säng. För att vara oss alltså.
Frugan ska ju troligtvis jobba imorn så hon behöver sin skönhetssömn. Fast just nu ligger hon faktiskt och läser. Tycker det är så roligt att hon gillar boken!

Tidigare ikväll tog vi en promenad till Muskan. Det var mysigt och så fick Enzo springa av sig lite. Min lilla skruttkorv.
Han var typ skiträdd för vattnet. Vad är det med att alla mina hundar är rädda för vatten? Fast jag vet i och för sig inte om Jackie var det. Han är nog inte det nu i alla fall.

Frugan skulle klättra på en grej



Enzo vågar sig fram



Muskan



Muskan åt andra hållet




När vi kom hem sen pratade vi lite med vår granne vägg i vägg och diskuterade vårt klagomål från NB. Hon tyckte det var skitlarvigt och sa att om nån frågade henne så skulle hon säga att hon inte hör ett knyst från oss. När vi hade inflyttningsfesten sa hon att hon trodde vi hade ett gäng pensionärer över hos oss för att det var så lugnt. Hahaha, det lät ju som en rolig fest!
Sen såg vi i alla fall på film. Disneys Törnrosa blev det idag. Mys!

Hoppas jag är på bättre humör imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0