Diarré


Middagen igår var supermysig och trevlig! Jättegod mat och massa skratt och sånt. Fast jag tror inte att Pelle och Lennart hörde så mycket av vad jag, Adam och Danne sa. Vi pratar snabbt och otydligt. Jag vet att jag gör det i vanliga fall, men när jag umgås med Danne blir det fan ännu värre.
Haha, nästan som när jag umgicks med Lisa när jag var yngre. Inte en jävel hörde vad vi sa.

Vi sov kvar där i alla fall och sen åkte jag med Daniel till Ösmo på morgonen.
Då gick jag och la mig faktiskt. Helt dumt för jag var inte ens trött. Men frugan låg ju och sov och jag hade tråkigt. Fast jag läste en stund först.

Jaha, nu fick jag göra ett avbrott och duscha Ruth i rumpan för hon har tydligen diarré. Hur gåre med mina katter och deras bajs?

Fick äntligen in mina pengar från payson-kontot i alla fall! Fast dom är ju slut nu..
Var tvungen att handla mat och schampo och sånt.
Annars har vi städat, diskat och tvättat idag.
Vi hade även ett litet 007-äventyr. Mer om det kan ni läsa i frugans blogg.

Aaa, så har jag börjat blöda igen. Hur går det då? Blödde ju fan i 11 dagar, räckte inte det?
Får se ifall det har gått över tills imorn.
Ska fan sova med tampong!!

Min bebis i Jessicas säng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0