Vad är problemet?


Såg Aladdin nyss. Åh, den är så fin! Plus att den är mycket roligare att se på som vuxen, insåg jag nu. Hur gick det med att jag blev TÅRÖGD till Aladdin lixom?
Vad är det för fel på mig?
Och kan mina bröst bara sluta göra ont och bli normala igen? Sen har jag bara en önskning till och det är att min mens jättegärna kan få ta slut oxå. Har fan haft den i typ.. jag vet inte ens!? Har tappat räkningen. Men över en vecka.
Åtminstonde skulle jag vilja bli av med mensvärken. Den tar kål på mig. Fick värsta krampen när jag var nere i tvättstugan idag, så jag var tvungen att luta mig mot centrifugen.
Ah, well. Alltid är det nåt, visst?

Fick även en rolig, söt, fin, gullig, barnförbjuden och klockren dikt av Danne ikväll. Haha! Fast den är lite privat så den får ni inte läsa..
Dessutom så läser faktiskt både Mamma och Farmor min blogg så. Höhö.

Aa nej. Det blir väl bädden för min del nu då. Danne dyker nog inte upp..
02.22 är klockan.
Jag och klockslag alltså. Det är helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Ja jag har ammat men förändringar kan ju ske ändå..

Nu har jag varit på mammografi, skönt, det visade ingenting.

Ta dig tid å kolla du med, hellre att du betalar 200 för en undersökning som inte visar nått än att det blir försent. :)

2008-07-02 @ 15:26:11
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0