Babbel


Hej igen.
Hur går det med att få in pengar på kontot då? Inte så bra för jag har inte fått några i alla fall. Som tur är så lånade crossbite 500 spänn av mig på swedenrock som jag får tillbaka idag och förhoppningsvis kommer resten av pengarna in imorn. Så typiskt eftersom jag skulle betala mina auktioner på tradera. Jaja, jag kan inte göra så mycket tyvärr.

Snart drar frugan till nynäs och äventyrar. Jag ska åka till Danne men inte förrän klockan fem. Men jag tänkte gå på en långis med herr Enzo och duscha och det först. Sen även kanske börja pilla på bloggdesignen till Micaela.


Oh, nu har jag 500 på mitt konto!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej :).

2008-06-25 @ 16:41:02
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0