Grattis mamma!


Halloj!
Är precis hemkommen från mina bravader. Åkte till Crossbite igår kväll och sov sen kvar hos henne. Hennes lille parvel, Hampus på fyra och ett halvt röjde runt som satan imorse. Han kom och babblade och ville att jag skulle låna parfym (luktar jag illa?), frågade en massa saker om Enzo, sa att "stora hundar är oförskämda, för dom bits" och tusen andra saker. Söt!
Danne och Jimmy kom förbi på kvällen. Vi såg filmen från Swedenrock. ja, vi hade med oss en filmkamera och filmade allt skojigt där nere. Åh, det var ju diverse nakenchockar och morgonfrillor med på den där filmen, hahahahahahahaha. Lite falsksång och fylla fick plats oxå.
Vill tillbaka!!

Åkte därifrån vid elva, raka vägen ner till Nynäs för att handla en liten present till min mamma som fyller år idag! grattis mammi!
Nu ska jag bara duscha, plocka i ordning lite här hemma, kanske äta något och sen röra mig hem till mamma och Tomas.

Pyyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0