Haninge?


jag har tappat skrivlusten. Hjälp!
Det händer massa grejer runt mig och jag har igen lust att dela med mig. haha, elakt va?

Hungrig är jag i alla fall, men vad fan ska man käka? Nudlar i guess. Har käkat ost och skinkpaj två dagar i rad, börjar bli lite uttjatat. jag skulle vilja ha en stooooor tallrik med sushi känner jag. MMmmmm!

Funderar om jag ska dra till Haninge till crossbite och se på fotboll, bara för att, är inte särskilt insatt. Men jag vet inte om jag orkar ta mig dit. Ligger så skönt under täcket just nu. Har varit pisstrött idag.
Vad hände med sommarvärmen! Jag vill ha soooool och sölvesborg, sådetså.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Samma för mig. Skulle kunna skriva om massor men man vill inte dela med sig av allt, av olika orsaker.

Hoppas du mår bra iaf :)

2008-06-13 @ 05:52:26
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0