Hata räkningar


Hej hej på er!

Jag har visst inte skrivit nåt idag. Hur som helst så har jag ändå inte haft en särskilt spännande dag. Kom hem vid halv tio imorse. Handlade lite på Ica innan.
Då sov jag ett par timmar, sen ringde Danne. Vi pratade en liten stund och sen skulle han in till stan och shoppa kläder. Den som ändå hade pengar till det. Fast jag ska inte klaga, jag har ju precis köpt en tröja och ett par skor på tradera!
Har fört över pengar till båda säljarna i alla fall. Sen har jag betalat diverse andra räkningar.
Jag HATAR räkningar! Man blir så jävla fattig.

Senare i eftermiddag ska frugan åka till stan på äventyr så jag blir ensam ikväll. Leka, någon?
Annars får jag roa mig bäst jag kan. Daniel ska hem till sina föräldrar och kika på fotbollen.
Kanske ser på en film eller städar eller något annat.

Idag har vi satt upp lite tavlor, sen har jag dammsugit och lite sånt.
Ska bädda sängen snart tänkte jag.

Vi har även blivit ett balkongbord och 4 köksstolar rikare! Så jävla najs! Slänger kanske in en bild senare.
Här kommer lite andra:

Rosorna jag fick av Danne <3


Franz är snaggad numera


Resultatet av en svullmiddag och mensvärk


Kommentarer
Postat av: Maria

Men vilka fina rosor du fick.. !!

Och Franz har ju balla ögon!

2008-06-26 @ 23:07:30
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Hihi

härligt å runka till din mage :)

2008-12-13 @ 01:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0