Hemma :(


Hej!

Jag lever, men jag orkar inte skriva allt som hänt, just nu. Det är så otrooooligt mycket och jag vill bara tillbaka. tillbaka till Sölvesborg och Swedenrock..
Självklart är det pisskul att komma hem och träffa Enzo, min fru och vara i vår nya lya, men Jessica drar ju till hultsfred på onsdag. Vill oxåååå! Men hon har sagt att jag har haft mitt roliga. hahahahahah. men jag vill ändå!!
Jättemassamycket.
Är verkligen i mitt esse nu känner jag!!!!

Jag och frugan sitter och dricker vin och lyssnar på bra musik.

Just det, vi kirrade internet idag.
Fast det vet ni ju redan..

Kommentarer
Postat av: mikaela

du måste ju förstå att du inte kan skriva sådär!!! här har jag suttit å väntat på å få läsa ett härligt blogginlägg från min favorit indian å vad får jag se?? just d: INGENTING!!!!! jag vill ju veta allt skojjsigt man kan få när man sitter här rund å go!!! puss på nästippen=)

2008-06-10 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0