Kiss-Ruth


Hej!

Nu håller jag på och tvättar för fulla muggar. Det var en del som sagt.
Frugan jobbar och står i. Hon är så duktig så.
Åh, hahahahahahahha,.. imorse! Asså. Ruth lackade typ på jessica för att hon sa åt henne att inte leka med snoddar, toadörrar, ciggpaket och diverse, så Ruth hoppade upp i sängen och KISSADE på Jessica. Åh! HAhahaha, det var väl kanske inte så kul egentligen, för frugan åtminstonde, men klockan var typ sex och jag kunde inte låta bli att fnittra lite.

Just det, det jag skrev igår om den där Richard.. Han svarade! Och la till mig som vän på fejjan. Fast han hade tjej, men vi pratade lite och sen gick jag och la mig. Tufft.

Vid fem ska jag bege mig mot Haninge. Där hämtar Danne upp mig och så åker vi till Vega eller hammarby sjöstad beroende på vart hans mamma är nånstans. Det blir trevligt.

Nu ska jag lägga upp de sista bilderna från SwedenRock för en gångs skull. Sen ska jag duscha och hämta upp den sista tvätten från tvättstugan. Sen är det inte så mycket mer. Kanske ger mig på disken.



Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA värsta rebellen! Jag kissar på dig

2008-06-18 @ 23:44:07
URL: http://jenniefan.blogg.se/
Postat av: Peete

Haha, jag hoppas den där Ruth är en katt...

2008-06-19 @ 11:04:45
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0