Lyckad helg!

Hejhejhej!

Jag har inte haft en sekund ledig de senaste dagarna. Därav bloggtorkan.

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli halv ett, för då ska jag åka till Mahin. Det var ett bra tag sen jag var där sist. Behövs inte längre!

Helgen har varit super!
I fredags hade vi ju inflyttningsfest och det blev så himla lyckat. Vi drog ut vid halv tolv ungefär. Det enda som förstörde var den där humla skittaxin som skulle köra hälften hem. Fyfan alltså! Orkar inte dra historien nu, men jag trodde fan inte att det var sant!
I lördags vaknade jag lagom bakis, duschade och åkte till Haninge och Vega där jag skulle på en annan fest. Det var oxå sjukt kul! Verkligen lyckad fest måste jag säga!

Igår var jag, Danne & co nere på "hamnfesten" en stund. Frugan jobbade ju och det. Sen åkte hon och jag hem med bussen och myste ner oss i min säng (EFTER MÅNGA OM OCH MEN) och såg på film.

Nu ska jag ta och käka nåt.
Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Skickar en sommar kram

2008-06-30 @ 17:43:26
URL: http://tidigmamma.blogg.se/
Postat av: SaraAkaLiten

Det var skitkul Sarah! :)

2008-06-30 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0