Min älskade fru!


Min fru är bäst för hon städar just nu och har gjort det under helatiden jag har legat utslagen i sängen.
Jag fick en sån där äcklig tröttattack. Så man knappt vet om man är vaken eller om man sover. Kunde fan inte hålla ögonen öppna. Usch, hatar när det händer.




Till "Anonym". Löjlig kommentar egentligen för det är ju rätt uppenbart att du känner mig (eller Danne). Det finns ingenting i bloggen som du kan basera det på, att det skulle vara min pojkvän alltså. Därför drar jag slutsatsen att du känner någon utav oss. Troligtvis mig och jag har mina aningar på vem du är, men jag orkar helt ärligt talat inte bry mig.
Min blogg är till för att läsas och nej, Danne är inte min pojkvän, men gillar varann det gör vi!
Vi har kul ihop och jag litar på honom till 100%. Han vet det mesta om mig och han har berättat mycket för mig med. Han är trygg och glad.



Jaha, nu ska jag nog hjälpa frugan att städa. Ska kolla om det finns en tvättid. Vi har ju tvätt till förbannelse. Men det är ju rätt lätt hänt efter två festivaler!
Sen ska vi ner till nynäs och lämna Jonnies nyckel. Har en del grejer som jag glömt kvar oxå. Magpulvret och ett linne vet jag i alla fall.
Sen tänkte vi käka middag där nere.. nånstans.
Skulle även behöva handla diverse frysvaror och lite annat. Vi har ju en FRYS nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0