Swedenrock


Hej!
Jag är här på en snabbvisit. Hos David.
Vi ska köra de sista grejerna. Typ katternas matplats, kattställningen och mina gardiner. Sen är det slut på Sarah-grejer här.
Idag har jag varit hos Jennie och solat. Har fått massa färg faktiskt!
Mitt i allt ringde Daniel och i princip sa: "Du ska med till Swedenrock. Jag har en biljett".
Jahapp, haha. det var bara att kirra en hundvakt (eftersom frugan jobbar). Så nu är det klappat och klart!
Blir upplockad kl 10.00 imornbitti, så drar vi mot blekinge, eller var tusan det låg nånstans.
Kommer hem på söndag igen. jag har aldrig varit på festival faktiskt, så det bli spännande! vi är 10 pers som åker. Ska bli kul att lära känna lite nytt folk. känner ju bara Danne i princip.
Aaaa.. så jag har panikshoppat diverse bra-att-ha grejer idag. Det blev dyrt. buhu.

Nej, nu ska jag rusa.


Ha det topppppen till nästa gång jag skriver. Det ska jag i alla fall

adios

Kommentarer
Postat av: jerry

du är sååå duktig...du gör sådana framsteg när de gäller allt..jag är så STOLT över dig..önskade du var här så ja fick krama dig hårt,mycket hårt;)

2008-06-05 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0