Adrenalinet pumpar

Okej, nu är jag riktigt förbannad!
Men det är skönt på ett sätt oxå, att få ut ilska. Att känna sig sjukt arg.
Adrenalinet pumpar på hög nivå just nu kan jag säga.
Det var inte nåt jävla "öde". Det var ett sammanträffande och nu är det över, förstå det!

Sluta skicka sms, sluta skriv på msn annat än i "vänskapligt" syfte.
Vi försöker lösa det här mellan OSS.
Vi TVÅ.
David och JAG.
 Du finns inte med i bilden överhuvudtaget.
Så bra som vi har det nu har vi inte haft på ett år nästan, förstör inte det genom att göra mig förbannad.
Det finns tusentals singelkillar UTAN sambo, ta nån av dom.
Så länge vi bor ihop och det finns känslor kvar mellan oss är han min.
David har själv sagt att han är för snäll och inte vet hur han ska säga att han inte är intresserad. Så jag säger det åt honom, här.
Punkt.

Nu måste jag ringa till Mikaela och avreagera mig lite.

Kommentarer
Postat av: therese

herregud va är de för miffo han fått runt halsen egentligen?! jag vet hur de känns, ilskan över att de vägrar släppa taget,
Pettas ex kan fortfarande ringa 4 år senare och skälla ut honom för saker som händer för ja 4 år sen... Så håll ut, du vet ju vart du har David!

och! det var så lite så, är så avis på ditt hår så jag dör. ;D
kram på dej

2008-03-07 @ 14:16:30
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: evelina

jag förstår dig hel och hållet sarah, har vart med om samma sak... varför kan inte folk hålla sig åt någon som inte redan är tagen!!

2008-03-07 @ 20:55:13
URL: http://kickstartmyheart.bloggproffs.se
Postat av: Anna

Detta "miffo" kanske inte har de avsikterna som man kan tro. men det är alltid lättare att skylla på bruden, eller hur?

2008-03-08 @ 14:28:18
Postat av: Sarah

Att skylla på bruden? Det känns ju som att jag litar på David mer än på henne i alla fall. Jag känner honom utan och innan och vet hur han fungerar. När man sms:ar flera ggr per dag, skriver på msn, frågar om man ska ses, vad han gör, vad han ska göra, berättar att man vill träffa någon som bryr sig om en osv, JA då har man "avsikter".

2008-03-08 @ 19:44:34
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Dessutom har jag aldrig kallat henne för "miffo".

2008-03-08 @ 19:45:48
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Anna

Nej, det sa jag inte att du kallat henne. Det var någon högre upp i denna spalt som gjorde.
Men om du litar på David så varför vara så orolig?
Jag känner damen i fråga och vet precis var hon står. Så don't worry!

2008-03-09 @ 18:12:23
Postat av: Sarah

Därför att jag vet hur tjejer fungerar och det är irriterande.

2008-03-09 @ 18:45:08
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, hur VISSA tjejer fungerar. Jag har själv varit med om det.
Men jag kan garantera dig att hon inte funkar på det sättet.

2008-03-09 @ 19:07:30
Postat av: Sarah

Så bra. Då var det väl ur världen då.

2008-03-09 @ 22:02:41
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Anna

Jag hoppas det!

2008-03-10 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0