Ändrade planer



Det har blivit lite ändringar i planerna, troligtvis.
Eventuellt så åker jag, Ida, Mogge, Svenne och Jonathan ner till Norrköping ikväll. Lite dricka och mys för att sen åka till Nyköping,Skavsta, och flyga till London imorn.
Lite hastigt och lustigt sådär, men ingenting är bestämt än.
HAHAHAHA, det här hade jag ALDRIG gjort för ens 2-3 månader sen.
Jag älskar min medicin <3!

Det som känns svårast är att säga "hejdå" till Enzo redan idag. Mitt hjärta. Hur ska jag klara mig?

Var i alla fall och köpte fyra pocketböcker idag som jag ska ta med mig och sysselsätta mig med när Ida pluggar eller är i skolan. Fast jag tar bara med mig två eftersom jag har datorn oxå.

Måste även få upp Jerret ur sängen så jag kan gå hem till henne och hämta digitalkameran.
Hon är ju inte uppe med tuppen direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0