Bebis!

Då var ännu en dag avklarad. Fin dag med dåligt humör, tråkigt. Hoppas det blir bättre imorgon med lika fint väder!

Dansen gick verkligen skit. Kände hur underläppen började darra, haha. Jag blir så ARG, fast när jag blir arg ger jag upp. Helt töntig. Som ett dagisbarn ungefär. Nästan så man ser mig sitta i ett hörn med armarna i kors och plutande underläpp.
Aa, men på vägen hem blev jag gladare för jag träffade min Mikaela! Och nuuuu har jag tillåtelse att skriva i bloggen att jag ska bli "tant"!! Tant Sarah, haha. Mikaela och Sebastian ska ha beeebis! på lördag går hon in i vecka 18. Wiie!
Fick känna och klappa på magisen, så mysigt!

Nu är det typ sängen som gäller, för jag är fortfarande på lite dåligt humör. Hoppas jag kan somna bara.






Jag och D kysste varann idag förresten. Har inte hänt på säkert 4 månader. Vad händer?!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Testa att ändra följande:

padding:10px 10px 20px 75px;
margin: 0px 0px 10px;

till:

padding:10px;
margin: 0px;

I stycket entry header då alltså..

2008-03-05 @ 02:21:53
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0