Ebba och Didrik



Hallå!

Dansen gick faktiskt jäkligt bra trots att det var skitsvårt. Började med en ny dans på den avancerade jazzen. SÅ JÄVLA KUL! Verkligen den typ av dans jag alltid velat göra, typ jazz/balett. Har ju inte dansat balett sen i gymnasiet så det var verkligen kul. Piképiruetter, tonduer (stavning?), chaséer, relivé, osv.
Me love!
Sen vill jag bara berätta hur MYCKET jag tycker om Maria, Yvanna, Petra och Iza. Iza var dessvärre borta idag, men jag och Petra hade kul som få. I alla fall på jazz nivå två.
Åh, jag har så himla kul med dessa tjejer alltså.
I love you, guys!
Yvanna tyckte även att jag borde söka till någon teater/dramautbildning. Det har morfar alltid sagt till mig oxå, men jag tror verkligen inte att det är något för mig, haha. Det måste komma spontant, mina fulerier, inget som kan läsas in. Jag är bara duktig på att imitera folk, röster och dialekter, inte att göra ett "eget" skådespel. Men kul är det, sanna mina ord.

Dagen har jag spenderat med Jennie och Jerret. Vi har tittat på "Ebba och Didrik". Det är fan i klass med "Sunes sommar"! Så jävla sköna kommentarer, hahahahaha.

"Tjocka på dig, jag måste ringa"
"Didrik! Man måste ju vada som en stork för att komma in överhuvudtaget!!"
"Veeet du inte vem Betula är? Hon är sångerska. Stjärna!"
"Du ska filma oss, hajar du?"
"Är du ens skolmogen?!"
"GROVSOPA!"
"Tillåt mig smålé"
"Hej, jag ska vaktas! Min mamma ska på dans ikväll"
"Ja? Du är ju det! Snygg."

Ja, det där är bara ett litet urval av alla sköna kommentarer som finns i den där serien. Sen är ju minspelet och skådespeleriet oslagbart av de där ungarna. Och vilka kläder!!? Hahaha.
 Vi har dock bara sett på disc 1. Disc 2 kommer senare i veckan. LÄNGTAR!


Nu måste jag faktiskt hoppa i säng. Ska ju åka till Mahin imorn. Hoppas bara inte att det är sånt här pissigt väder då. Jag blir ju så omotiverad och nedstämd.

Kommentarer
Postat av: djujet

Davids nattliga bravader ! :D hahah

Oh , Ebba och Didrik ! Såg man alltid när man var mindre :P "I LOVE YOU , I LOVE YOU" (8) hahah

2008-03-14 @ 01:46:04
Postat av: mickan

hahaha Ebba och Didrik. Så jävla skönt asså =)

2008-03-14 @ 09:20:00
URL: http://mickanjangbage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0