Fika och promenad

Hej där!

Gud vad mycket trevligare det känns att skriva i bloggen när den är ny och fräsch.

Hur som helst så satt Jerret redan på bussen till Ösmo när jag ringde henne. Svikare!
Men jag haffade Sanna som var på väg ner till Nynäs och hon hade sin hund Loke med sig oxå. Marley med förstås. Så vi gick en halvlångis ner till hamnen, runt Rotundan, bort mot Svandamsskolan längs spåret och sen längs med Svandammen hem igen. Tog en timme ca för vi hade två hundar och en barnvagn att släpa på, hehe. Men Marley var så snäll och sov hela tiden.
Sen lämnade jag Enzo hemma och så tog vi en fika på Thorssan så Marley fick nåt i magen oxå.
Där satt vi både länge och väl. Jill kom förbi med sin underbart söta son Stanley oxå. Han är verkligen sjukt söt! Stanleys pappa är mörkhyad så ni kan ju bara hajja vilken vacker unge han är!

Mikaela ringde för en stund sen och frågade om jag ville följa med på vattengympa! Det var ju ett tag sen man gick på det, haha. Har bara gjort det en gång nu när jag tänker efter, men jäklar vilken träningsvärk man får alltså!
Problemet är bara att jag inte har nån bikiniunderdel som passar men det löser sig.

Nu kommer David hem!
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha.. Tackar det där var VERKLIGEN kul att höra :)
ang header så pillar och trixar jag så mkt jag orkar i photoshop... men jag är bara nybörjare. ska bli bättre!

2008-03-05 @ 20:52:57
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0