Finally!

ÄNTLIGEN fungerar det! Blogg.se alltså.
Har försökt logga in hela natten, bokstavligt talat.

Blev klar med både headern och bloggen till djujet. Hon blev glad och nöjd, så då är jag oxå glad och nöjd.
Tyvärr kan ni inte få se resultatet för hennes blogg är lösenordsskyddad.

Idag är det skitväder, men det gör ingenting för det har ju varit fint hela veckan. Ett titta-på-film-väder. Undrar vilken film jag är sugen på att se, vi har väl en 400 filmer, hah. Åh, jag vill nog se "försoning" förresten. En äkta tjejfilm så jag kan ju bara glömma att få David till sällskap. Han vill bara se köra-fort-som-fan-krocka-och-skjuta-varann-film. Helst ska maffian vara inblandad oxå. Not my cup of tea om man säger så.


Nej nu ska jag pilla färdigt med djujets blogg.

Kommentarer
Postat av: djujet

Den blev verkligen jätte fin ! (L)

2008-03-09 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0