Fint bajs



God morgon!
Idag är jag pisstrött rent ut sagt!
Jag tycks alltid bli det när jag går och lägger mig tidigt. Men min söta lille vovve ville vakna klockan 8 och gå ut i skitvädret. Det blev ingen lång promenad dock, fyfaaan alltså.
När vi kom in fick han frukost och han fortsätter att äta alldeles prima!
Tack gode gud.
Bajset är jättefint oxå. Hårt och fast som det ska vara. Ganska lite bajs, och det är ju bra! Då vet jag att han tar upp en massa näring och att det inte är så mycket slagg i maten som bara går rakt igenom.

Idag ska jag städa lite hade jag tänkt. I alla fall röja.

I natt drömde jag om Kinge! Fast han var tillsammans med J även i drömmen, men vi flirtade hejvilt. Haha.
På tal om drömmar så hade David lite mysko saker för sig inatt. Han är ganska hetsig när han sover faktiskt. Pratar gärna i sömnen.
Hur som helst så sätter han sig upp och säger:
-Taataaataaataaataaa, raawrr, rawr (Tänk en bebis som ska försöka säga "titta" eller nåt. Viskande lixom)
Han kommer närmare mig med huvudet och lixom "hugger" efter mig. Med munnen alltså.
Sen viskar han:
- Får jag känna? Får jag känna? (Förföriskt)
Sen somnade han om och jag fortsatte kolla på Xena- Krigarprinsessan på tv.

Jag hade jättesvårt att somna. Var övertrött. Huvudvärk och nästan illamående.



Ikväll är det jazz som gäller! Just det, måste sms:a Maria så hon kommer ihåg skorna.
Dubbelpass är det. Så skönt att få jobba med kroppen och bli riktigt svettig! Hoppas det är mycket sit-ups. Det har varit lite dåligt med det de senaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Maria

Då ere inte så lång tid kvar tills du åker. Skönt att komma iväg lite..

2008-03-13 @ 11:46:03
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Maria

Hahaha, ja, undra vad som händer, man kanske snackar i sömnen och grejar själv med fast ingen kan bevittna det.
Jag tycker det kan vara rätt läbbigt när Marcus börjar. Man vet ju aldrig vad han kan göra. Han monterade ner våra tavlor här förut.. alla stod samlade i hallen. HAHA. Va ere sjukaste David gjort? :D

2008-03-13 @ 11:59:27
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Maria

Msn.. nej den har jag inte kvar. Men.. jag har ju min mail. [email protected]

2008-03-13 @ 12:53:41
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Förlåt men , HAHAHAHAH :D

2008-03-13 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0