Gårdagen



Hej på er!
Blev lite dålig uppdatering igår men jag hade fullt upp.
Först var jag ju hos Mahin och det gick jättebra! Hon tyckte jag var jätteduktig och hade gjort en massa framsteg. Så det var ju kul att höra. Dessutom sa hon att jag var snygg, haha.
Jag hade faktiskt en snyggdag, då jag kände mig SNYGG. Det är inte så ofta.

Sen åkte jag i alla fall till Mariatorget och gick till nåt hotell där David jobbade. Tydligen Benny Andersson som äger det. David slutade lite tidigare så jag åkte med honom hem, men första stannade vi på systemet i farsta och shoppade lite. Jag var jättesugen på öl!

På kvällen så var Denise och Jerret här. Denise klippte mitt hår, jag var så trött på det så det är kul med lite förändring! Dock har jag inte hunnit/orkat fixa till det så jag vet inte riktigt hur det ser ut än, men hittills är det bra i alla fall. Huvudsaken är ju att jag kan puffa upp det lite lixom, så det inte ligger slickat längs skallen.

På natten sen satt jag och Jerret och tittade på riktigt mysko youtube-klipp... alltså HAHAHAHA.
Könskrig.

Nu ska jag gå en halvlångis med herr E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

COWABUNGA TURTLE! Haha! Sarah du glömde ju skriva att vi lirade turtlesspelet :D

2008-03-16 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0