Härjad utekväll


Orkar inte skriva någon novell om gårdagen, men den var HÄRJAD i alla fall!
Jag hade jättekul faktiskt. Jävligt roligt..
Hängde lite här och hängde lite där. Hamnade till sist på efterfest hemma hos Jonnie med världens mest otippade människor. Nämner inga namn.
Men det var trevligt! Var hemma vid åttasnåret imorse. Sov några timmar och vaknade pigg som en mört vid elva. Nästan pigg i alla fall. Jerret ringde och vi snackade en stund, bestämde oss för att käka pizza och gick till Verona. Där satt vi och utbytte "kvällens händelser". Härjat.

Usch, idag är jag faktiskt bakis. Fast jag drack inte så himla mycket ändå.

Kan ju bjuda på en "innan-kvällen-har-börjat-bild"
image117


Nej, jag får skriva mer en annan gång. Är alldeles för trött för detta.

Kommentarer
Postat av: Louise

åå, tråkigt..men man e ju inte förvånad att de blev bråk :P

2008-03-16 @ 21:23:47
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Maria

Roligt! Ere telegrafen man går ut på nu?

2008-03-16 @ 21:40:38
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Skit snygg i ditt hår ! :D

2008-03-17 @ 02:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0