Heldag i Haninge



Håhåjaja, är nyss hemkommen från en heldag i Haninge med mina brudar, Sanna och Jessica (Jerry von fis) och min grabb Marley, hihi..

Vi åt fettismat på donken, flamsade, skrattade, skämtade, fönstershoppade. Så himla kul att träffa Jerry igen! Det var alldeles för länge sen.
Sen drog Jerry och jag var kvar med Sanna och Marley. Vi var inne på Åhléns i typ 9587 år för Sanna skulle vrida och vända på varenda jävla grej därinne. Jag agerade lektant åt Marley som var skitförbannad. Så jag fick ta upp honom och bära omkring på honom medan jag drog på vagnen, inte det lättaste med en grabb som väger närmare 10 kg, haha. Då blev han glad och började snacka med allt möjligt, lampor, böcker, klädställningar osv. Efter 30 min orkade min stackars arm inte mer så han fick åka vagnen igen, förbannad. Men hör och häpna, jag fick honom att somna! Jag blir nog en bra mor, haha.
Sen slaggade han ända tills vi kom ut till bilen.


Lilla charmtrollet!
image111

SÅ SÖT!!
image112

Och sååå lik sin far!
image113


Nu är jag jättetrött och har huvudvärk.




Aa, just det. Vill bara påminna er om att det är COPYRIGHT på dessa bilder, så om jag ser dem på vift någonstans tvekar jag inte att polisanmäla. Mina bilder, Sannas unge. Och hör sen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men herregud så söt Marley är då! Blivit så stooooor! Shoppa du någonting då?

2008-03-12 @ 20:12:18
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Maria

Amen just det. Så ere ju när man lever på ingen lön (som me too) Ahapp när vara du skulle åka till London nura?

2008-03-12 @ 20:37:10
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0