Kluttekorven

Min lilla kluttekorv, vad du bajsar och har dig.


Usch, den här månadens ekonomi är INTE rolig. Vet inte om jag har råd att köpa nån annan mat åt Enzo. Men jag vill ju så gärna att han ska äta! Kokade ris åt honom och blötte upp hans torrfoder och blandade, men det passade ju inte herrn. Han bara nosade på det, fnyste lite och gick därifrån. ÄT, HUND!
Försöker ringa D och se vad han har att säga om saken men han har ju ingen mottagning.

Kl 3 ska jag åka bussen till hypnoterapin. Har aldrig åkt buss dit förut. Mamma har ju alltid skjutsat mig men de drog ju till Turkiet imorse. Ja, det blir ju ett äventyr och se om jag hittar dit. Eller om jag kommer rätt överhuvudtaget.


Spelade lite poker nyss men det gick ju åt helvete. Eller jag vann en liten pott precis innan jag stängde ner.
Ibland är det bara inte min dag.
Äckligt väder är det dessutom. Regn, blåst och lera. Jättekul när man har en hund som knappt är tre äpplen hög.


Har fått en massa samtal och förfrågningar på msn från mina vänner angående det här inlägget.
Ja, jag har inte så mycket att tillägga faktiskt. Folk kan skriva vad de vill, jag vet vart jag och mina vänner står.

Jag är en bra vän faktiskt om jag får säga det själv. Jag ställer upp, lyssnar och ger råd i den mån jag kan.
Klart att även jag har gjort misstag och sagt dumma saker till folk, men vem har inte det?
Men när folk hoppar på mig, säger osanningar och hotar mig, vän eller inte, så blir jag förbannad.

En dag kommer jag oxå att få världens finaste barn och jag längtar dit.
Men allt ska kännas rätt för MIG först.
Jag vill kunna känna att jag klarar mig utan mina mediciner, att jag har ett stabilt förhållande, att jag har lite bättre ekonomi, att jag har börjat jobba igen osv.

Nej, nu ska jag hoppa i duschen innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag håller på dig min lilla indian!
tråkigt att folk ska ha åsikter om en människa som dom aldrig träffat lr pratat med!
en tjej som dessutom är en underbar människa å vän!
puss på nosen hjärtat

2008-03-10 @ 15:25:29
Postat av: djujet

Du tänker helt rätt mitt djuj. Helt rätt. Det är den tankegången man ska ha ! Och du är en bra vän , en underbar vän , det vet jag , det vet du.

2008-03-10 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0