KönsUL


God morgon folket!

Mikaela ringde mig för en stund sen och de hade precis varit på könsultraljud. DET ÄR EN LITEN FLICKA!!!
Precis som hon kände på sig! Sååå häftigt sånt där, att man kan känna på sig saker. Åh, jag kan knappt vänta tills hon kommer ut.
Oj, nu fick jag precis ett MMS med ultraljudsbilden.
Gaaah, hon är så söt! Helt perfekt. Lilla flickan..
iih, jag är helt glad!


Idag är det skitväder igen, men inte lika illa som igår. Men det är tråkigt ändå. Man har ju inte lust att gå nån långpromenad direkt.

Ikväll är det dans som står på schemat. Street, men det vet väl alla vid det här laget?
Är inte särskilt taggad som det ser ut nu, men det kanske ändras. Ska bli kul att träffa alla tjejerna där i alla fall. Hoppas på mycket skratt. Dessutom MÅSTE jag verkligen sätta den nya kombinationen idag, för vi lär ju gå vidare.

Den här dansar vi till på streeten i alla fall.





Kommentarer
Postat av: djujet

Har du den ? :O

2008-03-18 @ 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0