Liten skärgård

Hallå folket!

Idag är det strååålande solsken, men jäkligt kallt. Bara 1 plusgrad.. brr.
Det är ju varmare i solen i och för sig.
Jag vill ut i skogen idag i alla fall! Men det finns ingen bra skog här. Dumma Nynäshamn.

Ringvägen finns ju i och för sig. Det är ju skitfint att gå när det är soligt ute. För er som inte vet är det en väg "runt" Nynäs, inte riktigt men vet inte hur jag ska föklara. Det är jättevackert i alla fall med hav och horisont, skog och klippor.
Nynäshamn är ju en liten "skärgård".
Älskar det på somrarna!
Massa turister, alla små hamnbodar är öppna med sitt plåtter, mat, glass och allt vad det är. Folk sitter på uteserveringarna i hamnen; Freja, Kroken, Rotundan..
Åh, rökeriet! Det är ju öppet hela året, men det blir en annan grej på sommaren. Mmmmm.
Ni som inte har varit i Nynäshamn en solig sommardag MÅSTE besöka oss.

Måste ringa Jerret och kolla om hon vill följa med mig. Inte lika trevligt att gå ensam. Särskilt inte eftersom ringvägen är på en halvmil typ.

Kommentarer
Postat av: A s t i i i

älskkaaar vädret !

2008-03-05 @ 12:01:51
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad snyggt det blev!
Jag håller med, Nynäshamn är så vackert på sommaren :)

2008-03-05 @ 12:06:10
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: djujet

Oh , vad mysigt ! ^^
Jaa , du får jätte gärna hjälpa mig :$ Jag förstår inte nånting av hur man gör eller så .. :\

2008-03-05 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0