Lördag eftermiddag


Det blev inget Norrköping, men jag är glad ändå!
Det betyder att jag får mer tid med min lille plutt.
Guuuud, jag vill verkligen inte lämna honom! Men det kanske känns bättre när jag väl är på väg.
Men så fort jag tänker på att jag ska åka ifrån honom måste jag ta upp honom i famnen och gosas och kramas. Sen blir det vått i ögonen.


Snart, när Jerret är färdigduschad, ska vi gå till grillen och fetta oss. Blir nog chicken nuggets med currydipp för min del. YUMMIE! Åh cola!
Är jättehungrig och David är med Sebban och grabbarna och spelar badminton eller vad de nu skulle göra. De har även tv-spelslan. Men han kommer hem vid 8 nångång tror jag, fast sen drar han väl igen och gejmar lite till. Hihi.
Oj, vad han kommer sakna mig när jag är borta. Höhö. Ingen att komma hem till, inte ens Enzo eftersom han ska vara hos morsbiten hans. Ingen som lagar läckra middagar osv. Ojojoj, huuur ska han klara sig.
Nej, skämt och sido, vi får se.. ifall vi saknar varann. Det vore ju trevligt.




Jag älskar kyrkklockorna. De slår just nu. påminner om när jag bodde på kyrkbacken i Ösmo.
<3

Kommentarer
Postat av: Elenore

Ha det bra i London å håll oss uppdaterade!

2008-04-01 @ 05:37:10
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0