Mardröm


Jag drömde faktiskt en mardröm inatt.
Blev skjuten i ryggen (fast det gjorde inte ont, kände bara att jag blev träffad) av en farbror när jag satt på bussen. Jag försökte skrika, men det kom inte ett endaste ljud över läpparna. Jo, en grymtning kanske. Minns att jag tittade bakåt, såg honom i ögonen och såg att han hade en pistol. Kastade mig ner på golvet, men han träffade mig i ryggen ändå.  Han skjöt hejvilt omkring sig. Sen tog han alla tjejer till fånga. Det var tydligen en skolbuss kom jag på nu. I Turkiet.
Vi blev tvingade att bli typ "eskortfilickor" eller vad man ska säga. Eller prostituerade kanske passar bättre. Vi fick i alla fall kunder vi skulle "tillfredsställa". Jag fick min på en nudiststrand. Han såg rätt okej ut och var ganska ung, minns att jag tänkte att "det var ju tur i alla fall". Jag skulle tydligen "använda händerna" på honom.
Den här farbrorn som skjöt tvingade oss även att läsa upp lappar på ryska, som ingen utav oss kunde, medan han höll pistolen mot underlivet på oss och flinade.
Sen är det lite suddigt, men jag hamnade med en galen brud i ett fängelse typ. Där fanns även min kund och han låg i ett solarium. Jag skulle fortsätta att tillfredställa honom och först då upptäckte jag att han hade en "löskuk". Han ursäktade sig lite generat och tog fram sin "vanliga". Pyyyyyyyytteliten. Säkert mindre än min tumme. Jag frågade om han hade tuggummi.
Sen lyckades vi rymma. Enzo var med och jag var så orolig för honom helatiden. Jag grät mest hela drömmen. I drömmen alltså.
Vi hamnade i en djungel i alla fall. Jag, den hysteriska tjejen, Enzo och en shetlandsponny (?!) gömde oss i en hydda av något slag. Sen kom det en elefant och nosade på oss.
Efter lite suddighet hamnade vi i ett STORT hus i alla fall. Hos den här farbrorns "kumpaner", fast det var inte lika farligt i det här huset. Lite friare. Där fanns det en liiiten gris som födde små, små griskultingar. Jättesöta!
Det fanns hur många rum som helst och jag glömde hela tiden bort vilket rum det var jag bodde i.
Jag var orolig för Enzo helatiden här oxå. Var rädd att han skulle komma bort.
Sen kom det en bil som skulle köra oss till Italien.
Jag var så himla ledsen, för Enzo kunde inte följa med (fast i drömmen hade han tydligen förvandlats till en kattunge). Jag sprang upp i alla rum och ropade och lockade på honom, men han kom inte, bara de söta små griskultingarna. Jag grät och grät, sen vaknade jag. Helt svettig.

Trevlig dröm.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy vilken dröm!
Glad Påsk! :D

2008-03-22 @ 20:28:34
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: GIFF IZOW

Du e riktig tjusig tjejen!

Du e Rock drömtjejen



Puss

2008-05-15 @ 04:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0