Ny header


Hejsan!

Nu har jag gjort ännu en header som jag inte är riktigt nöjd med. Men jag är ju som sagt "gröngöling" när det gäller sånt här, så lite creds ska jag ha för att jag överhuvudtaget lyckades åstadkomma NÅNTING. Haha.
Ska fila lite mer sen när jag har mer tid.
Gjorde den här i igårkväll innan jag gick och la mig. Laddade ner lite penslar och grejer till photoshop. Jättekul ju!
Men det gick mycket tid åt att luska ut hur jag skulle få nedladdningarna in i programmet och hur tusan jag kunde byta färg på "mönstret" som blir. Men det gick tillslut!
Klurade även ut hur den där förbaskade crop tool fungerade!
Men mycket pill är det, sanna mina ord..


Snart ska vi åka till min mamma har jag bestämt. Finns bättre skog i Ösmo, eller bättre promenadvägar överhuvudtaget. Så jag ska tvinga med David för jag orkar inte åka bussen, dessutom behöver han komma ut i det fina vädret han med.
 David sitter just nu och, kan ni gissa? Just det, spelar Ps3!
Han behöver en rejäl promenad och frisk luft.
Enzo skulle behöva springa av sig lite han med, men det var ju själva grundtanken med promenaden. Mamma ville i alla fall hänga på för hon är helt ensam hemma. Alla andra är på DM i cheerleading, i lumpen, eller hos sin pojkvän.

Nu ska jag ta och kolla runt lite bland mina favoriter och sen släpa David till Ösmo.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: djujet

Jag är mäktigt imponerad :D

2008-03-08 @ 14:21:38
Postat av: caroline

Snygg sida.. :D
Har precis fixat ny blogg på blogg.se
Har problem sj att komma på hur f*an man ska göra för & ändra sidan. Banner/header.. bla bla
Några tips ;P?

2008-03-11 @ 11:47:36
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0