Pirr i magen



Hejsan!

Var hos läkaren vid 13.00 och det gick skitbra. Han sjukskrev mig två månader framåt tills den eventuella aktivitetsersättningen kommer. Ska nu åka ner till Ösmo och lämna sjukintyget på jobbar. BLÄ säger jag bara! Jag hatar dem där. De pressar mig något fruktansvärt och försöker få mig att känna dåligt samvete för att jag är sjukskriven. Man får inte faxa över sjukintyg heller, utan jag måste lämna dem själv. Typiskt.
Jessica följer med i alla fall så vi tar med oss Enzo så han får komma ut på lite äventyr.

Hade jättesvårt att somna igår..öh imorse.
Var helt pirrig i magen av Londonresan på söndag och andra grejer som inte känns så passande att skriva i bloggen just nu. Kanske senare, vem vet.

Enzo var lite dålig imorse och jag vaknade av att han började hulka hos mig uppe i sängen. Hann precis sätta mig upp och hålla honom utanför sängkanten innan han kräktes. Lilla älskling. Men nu mår han bra igen. Något uttråkad.

När jag kommer hem från Ösmo måste jag börja tvätta lite och bestämma vad jag ska ta med mig. Måste nog skriva en lista till och med.
 Älskar att skriva listor! Fast jag brukar inte följa dom, men ändå.



Avslutar med en fras David sa när han var liten: "Mooot kör-mot-skogeeeeen"
Eller Ica supermarket i mitt fall.

Kommentarer
Postat av: mickan

Nu har jag röstat på lillprinsen =)

2008-03-28 @ 18:38:50
URL: http://mickanjangbage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0