Saker som KAN hända..


En nackdel med att bo på markplan är ju att det KAN komma en full brud på 40+ och KANSKE slå på vardagsrumsrutan så personen som sitter i soffan hoppar 5 meter upp i luften med hjärtat i halsgropen. Det KAN även hända att personen som bor i lägenheten väcker sin sambo som tar en kökskniv till försvar och är på väg att mota bort inkräktaren. Den kastrullfulla 40+:aren KAN ju emellertid resa sig efter många om och men och hasa sig därifrån.
Typ som nu!!!
Lillördag i all ära, men detta var väl att ta i?





Slutsats: Bo gärna en eller ett par trappor upp.. Alternativt, SOV PÅ NATTEN!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, jag fick fakura. Som med allt annat :D
Nämen jag är skit dålig på att komma ihåg, jag säger alltid när jag ska åka, "ja jag har glömt nått nu, men då ere bara och ringa när ni hittar det" Igår när jag var typ vid Tungelsta ringde telefonen. Irriterande! Jag hatar väskor så jag håller ofta saker i händerna, smart som jag e. :D

2008-03-27 @ 11:55:07
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: matilda

Haha, :) Barnbidrag :D

2008-03-27 @ 12:18:59
URL: http://outstanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0