Sjukhus



God morgon.
Davids mamma ringde och väckte oss för att meddela att Davids pappa fick åka till sjukhuset med ett gallstensanfall.
Jahapp.
Fast vi ska åka dit och käka ändå om jag förstod saken rätt, men David måste åka och hämta honom när han ringer, om han får komma hem idag vill säga.

Jag kom till "B" bland mina låtar igår, sen gav jag upp för kvällen.
Jag, Sebban och David tittade på film istället. "Förtrollad". Älskar disney!
David satt mest och suckade och stönade dock, det var ju en "kärlekstjejfilm". Men jag och Sebban satt mest och skrattade. Min macho-man. David alltså.
Sen blev det sängen för vår del...
Eller nej, vi satt och asgarvade åt en svensk p-rulle först. HAHA. "I vädurens tecken". En komedi-porrfilm lixom.
Jösses, finns det några sämre skådespelare än porrskådisar?
Shut the fuck up and do your thing for fuck's sake!!


Idag är det fint väder i alla fall. Då ska Enzo få springaaaaa ute på Lisö.
Nähä, nu ska jag fixa till mig lite.
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Morrn!
Men i vädurens tecken är ju ca 100 år. Den garvade jag åt för över 30 år sen. Verkligen dålig!!
Ha en skön söndag!
K

2008-03-23 @ 10:46:24
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Svar: Okej, då har de gjort en ny, fast samma dåliga skådisar. Man trodde att kraven blivit högre, hihihi.
Ha det gott!
...kan inte sluta skratta...att de gjort en ny version av den....hahahaha

2008-03-23 @ 11:06:31
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: louise

nej vi e inte tillsammans igen..fast vi umgås lite då å då =/ =)

jobbigt å inte ha pengar..fast då slipper du iaf va bakis idag :P usch!!

2008-03-23 @ 11:14:20
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0