Skit



Dansen gick skiiiiit. Skitskitskit. Åh, vad trött jag blir. Men det gick ändå bättre med kombinationen än förra veckan.
But still, skit.

Är dessutom jättetrött så det blir nog bädden för mig inom en snar framtid. Kommer inte in på facebook's poker heller.
Eller nu gjorde jag visst det. Hm. Blir nog ett parti ändå.
Sen måste jag rensa kattlådan. Seeen kan jag sova.


Just ja, kanske blir festival i vår. Haha. I London. Det vore sååå kul! Festivalen heter "Give it a name". Mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: Jerre

3700 :) det var 7 rätt 8 rätt låg på 900.000 nånting. irriterande haha

2008-03-18 @ 23:10:45
URL: http://jessica182.blogg.se
Postat av: djujet

Tråkigt att det gick mindre bra på dansen , men kul att du blev glad av min lilla runda igår :D hah

2008-03-18 @ 23:31:26
Postat av: anna

Du måste ha sparat ganska länge då? ^^

2008-03-19 @ 01:05:36
URL: http://hazeleyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0