Tidigt inlägg


God morgon.
Min katt har kräkts i soffan så hon är inte en favorit just nu.
Imorse väckte även David mig och började gapa om nån vattenflaska han inte hittade. Jag sa att jag inte hade en aning om vart den var. Jag hade i alla fall inte använt den.
Nej, för den låg i hans jobbarväska.
Kanske skulle tittat där först?
Fast det är rätt typiskt honom. Han spejar runt i rummet och om han inte SER på en gång vad han letar efter gapar han på mig. Eller, det är typiskt killar överlag.

Har precis varit ute med Enzo och gett honom mat, men jag tror att jag ska sova en timme till. Är så trött.
Kul att det är lite sol i alla fall.
Då blr Sarah glad!

Kommentarer
Postat av: Marie

hahaha, PRECIS sådär är Kalle också! "Vart är tvkontrollen?" "Vart är min gråa tröja"....som om jag skulle veta! Hmm...=P

2008-03-19 @ 11:33:00
URL: http://ensvenssonsvardag.blogg.se
Postat av: Maria

jag har sett det på massa olika bloggar funderat hur dom gjort, sen igår satt jag och försökte tills det funkade liksom :)

2008-03-19 @ 12:05:22
Postat av: djujet

Vad glad jag blir att du kan se det framför dig ! :D

2008-03-19 @ 14:11:34
Postat av: Jessica

Aaa nu vet du hur jag hade det för nån vecka sen när jag var uppe med the tupp liksom! VÄNTA var ordet !

2008-03-19 @ 14:18:14
URL: http://jessica182.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0