Vilken bild ska jag välja?

Alltid är det nåt. Det verkar inte som djujets blogg vill se ut som den gör i min webläsare. Men den ser bra ut från min firefox och explorer, även bra från Davids dator OCH från djujets kompis. Så det verkar som det bara är hennes dator/webläsare det är vajsing på.
Jaja, jag kan inte göra så mycket mer tyvärr. Känns helt surt, för den blev verkligen fin! Och så kan hon inte se det. Blä.


Sitter och spelar poker på facebook som vanligt, det är min drog. Även fast det inte handlar om riktiga pengar så är jag helt fast, men det verkar inte som jag har en bra poker-day idag.


Ikväll ska jag eventuellt gå en promenix med Jonnie och Enzo. Jerrets storebror. Han vile prata om nåt, om han fortfarande kommer ihåg det för han var lite på lyset när jag pratade med honom igår.


Oj, nu vann jag en pott på 4000! Det var ju lite kul.


Tänkte förresten vara med i en liten tävling i vår lokaltidning! Man ska skicka in en bild på sin hund, sen får läsarna rösta fram den sötaste/finaste bilden. Vinnaren får en spabehandling till sin hund på mitt gamla "jobb", eller arbetsträningsplats, Hundoasen. Så ni Nynäspostenläsare bara MÅSTE ju rösta på min fiskorv!
Men jag vet inte än vilken bild jag ska ta. Lägger in några förslag här så kan ni ju kanske vara snälla och kommentera och säga vilken bild som är bäst?

Nr.1
image98


Nr.2
image99

Nr.3
image100

Nr.4
image101

Nr.5
image102

Nr.6
image103

Ja, det var ett par stycken. Har så sjukt mycket bilder på honom så det är jättesvårt att välja. Vore som sagt hemskt tacksam om ni ville tycka till!

Kommentarer
Postat av: mickan

tycker bild 1, 4 eller 5 är finast!
Jag är en "nynäspostenläsare" så självklart röstar jag på din prins =)

2008-03-09 @ 16:39:21
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tycker nog 1an eller 4an :)

2008-03-09 @ 16:57:14
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: djujet

Jag tycker nr 1 eller nr 5 :) Och min blogg blev jätte bra nu , jätte nöjd :D Tack så mycket (L) Och din har fått ändring Igen ser jag , mycket tjusigt ^^

2008-03-09 @ 19:48:20
Postat av: Maria

1 eller 5an. 5 är nog favoriten!

2008-03-09 @ 21:04:47
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Denise

Jag röstar på bild nummer ETT! :)

2008-03-09 @ 21:07:58
Postat av: Sarah

Bild nummer 1 leder ju hittills :P. Sen nummer 5. Det är mina favoriter och.. 1 och 5.
Men fortsätt kommentera!

2008-03-09 @ 21:15:36
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: jerry

SARAH!!!!Du måste ta bild nummer 1...Han e ju så sjuuuuukt fin där=) pöössss

2008-03-09 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0