Virrig doktor

Hallå!

Det gick bra hos läkaren, men han är så ju så fruktansvärt seeeeg. För det första är han ALLTID försenad. Idag 25 minuter, hallå?! Helt irriterad.
För det andra kommer han aldrig ihåg vad vi pratat om gången innan, vilka mediciner jag äter fast det är han som skriver ut recepten, om jag har sjukpenning osvosv. Hur kan man ha sån dålig koll?
Jaja, han är snäll i alla fall.


Jag ska äntligen få håret klippt i alla fall! Vill ha det lite "rockigare" fast med samma längd. Lite snelugg och uppklippt så jag kan "puffa" upp det. Denise ska hjälpa mig med den saken.


Nu i eftermiddag ska jag åka med Mickan till Farsta hade jag tänkt. Hon skulle köpa nya skor och var sååååå sugen på Bruger King. Sen tänkte jag dra med henne och se på bebiskläder oxå, hon har knappt tittat på några själv.


Värsta fina vädret idag med!!! Tänk om det kunde vara såhär jämt. Då skulle alla vara så mycket gladare. Jag ska ut med Enzo nu i alla fall.

Hejhej!













Och du tjejen, ge upp. Han vill inte ha dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0