dåligt blev bra


Jag säger då det.
Kvällen blev ganska lyckad igår ändå.
Jag och David hade ett jobbigt snack (ja för min del) och det slutade med att jag sa att jag inte orkar höras mer än nödvändigt. Så nu är det väl fritt fram för alla brudar som vill ha honom, i guess. Jag ska försöka slå det ur tankarna i alla fall.
Hur som helst begav oss jag och Enzo till "hemlig ort" igår kväll. Mycket skratt blev det och det behövde jag.
Pratade med Mikaela i telefon och hon tycker jag är lite... tokig.
Men när jag är förbannad eller har bestämt mig för något kan jag hitta på de mest knasiga grejer. Inga hämningar här inte.

Snart kommer Jennie hit till Jonnie och då ska vi äta sushiiii. ÅH, har varit sugen på det så himla länge. Det ska bli så jävla gott! Hoppas bara estö thai-grejen har öppet..

Det gick i alla fall bra hos Mahin igår. Jag pladdrade som bara den. I de tillfällerna är det bara bra att jag är lite av en pratkvarn. När jag väl sätter igång är det svårt att få stopp på mig.
Sen mötte jag upp Jessica, inte min fru, utan min Jerry. Följde med henne till nåt ställe där man köper löshår. Köpte en café cooler. Den är ju så god att det gökar i munnen på en!
Sen åkte jag hem.


 

Aaa, nej. Nu ska jag.. på toa tror jag.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0