Den underbara helgens bravader


 

Hej!
Tänkte att jag skulle ta mig tid att skriva lite om min helg.

I fredags var jag som sagt hos Stefan med Linn. Det var verkligen jättetrevligt. Vi drack öl, pratade och åt ostbågar. Hans dotter var där oxå, Bobbo (ja, hon kallas så av nån anledning), så vi byggde kojor och grejer hon och jag. Enzo var ju med så hon lekte järnet med honom oxå. Tillslut slocknade både hon och Enzo i sängen intill varann. Så sött!
Vi andra fortsatte att snacka skit och umgås. Stefan fick även hjälpa mig att få upp min navelpiercing. Den har suttit stenhårt ända sen... Johanna skulle låna själva kulan och det var över ett år sen. Fick faktiskt ett nytt smycke oxå. Jättesnällt!
Jocke kom efter en stund och umgicks med oss. Vi hade deeptalk han och jag. Jävligt trevlig kille! Har faktiskt aldrig pratat med honom ordentligt innan.
Helt plötsligt var klockan 5 på morgonen och vi var jättefulla. Haha. Så det kan gå. Då åt vi rökt böckling. Fyfan vad gott det är! Sen gick jag hem.

Fick sova till klockan 12 ungefär, sen ringde Linn och gav mig order om att hoppa in i duschen.
Vi drog ner till öh.. mc-klubben/garaget whatever det nu kallas, alla säger olika, och solade och drack mer öl. Det var min frukost den dagen. Öl.
Hade även slängt på mig en bikiniöverdel och det var ju tur för det var så SJUKT jävla varmt. Satt där ett par timmar, sen drog vi ner till hamnen och käkade glass. Fick skjuts till Linn av Stefan.
Där åt vi nudlar och duschade bort solsvett, haha. Fixade i ordning oss, mötte upp frugan och Jennie och drog till Millis. hon fyllde 20 i fredags så hon hade en liten fest.
Jag var sjukt seg och bakis så jag drack bara vatten... till en början.
Sen bestämde vi oss för att det skulle bli utgång så jag började dricka lite vin. Då var jag fit for fight igen.
Vid elva halv tolv trog vi till telegrafen. Pisslite folk först! Men sen vällde det in människor.
Vi blev bjudna på champagne av några snubbar. Älskar champagne! Det är ju så jävla gott!!!

Jennie och jag hos Millis
image165

Kvällen gick fort och plötsligt var det dags för stängning. Hade verkligen en UNDERBAR kväll.. eller ett underbart dygn kan man till och med säga.
Jag och frugan drog till grillen och käkade fyllemat, sen gick vi hem till David. Han var i sala så jag skulle sova där och Jessica kommer ju med på köpet. Hehe.
Dock hade Jessica så ont i fötterna att vi fick byta skor. Men AJ vad obekväma de var, så jag gick i strumplästen hem.

Väl hemma lyssnade vi på lite musik och pratade. Jessica däckade på soffan så jag roade mig på egen hand.
Sen väckte jag henne och sa att vi skulle lägga oss i sängen. Slocknade som två ljus.
Vaknade av att jessica låg och pratade med mina fötter (?). hon hade vänt sig om i sömnen så hon låg med huvudet i fotändan, fast hon fattade inte det själv utan trodde att mina fötter var mitt huvud. Mupp! Hahaha.
Åh.. kul var det i alla fall.
Sov en liten stund till efter att vi hade druckit lite vatten. Men det var ju så jävla fint väder ute så jag tyckte inte att vi kunde ligga i sängen längre. Då gick vi till Verona och käkade en calzone till frukost. MUMS!
Efter det drog vi till Jessica och solade på henns balkong. Hon brände sig på axeln. Jag blev brun.
Jaa.. hände inte så mycket mer roligt. Vi var helt sega och bakis. Jättebakis. Men jag var glad... lycklig till och med! Kunde inte ha haft en mer perfekt helg. Eller jo, klart man alltid kan göra saker bättre, eller att det FINNS saker som hade kunnat göra den bättre. Men den var underbar.
Vi somnade i jessicas "säng", vaknade, jag hämtade Enzo. Denize hade haft honom under natten och dagen.
Sen drog vi till Jonnie, eller "hem" för mig. Kollade tv, var bakis, såg en film som jag NATURLIGTVIS somnade till. jag somnar ALLTID när jag ser på film med Jonnie, men aldrig annars. Sjukt. Aja. Sen var jag PISSTRÖTT och klockan var typ halv tre på morgonen. Jessica bestämde sig för att sova kvar på soffan och här är vi nu.
Jag vid datorn och Jessica, slagget, i soffan. Med Enzo, såklart. Han väljer alltd henne för mig.. svikaren.

Ber om ursäkt för ett luddigt och rörigt inlägg, men jag har så jävla ont i magen/under revbenen så jag orkar inte fila på det. Känns som om någon har krossat mina inälvor typ.
Magkatarren?

Nu ska jag rycka upp min fru.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0