Design och baksmälla


Jaha, nu har jag suttit ett bra tag och mekat med min blogg. Kan ju inte påstå att jag är särskilt nöjd, men jag orkar fan inte hålla på mer. Det får vara såhär ett tag. Tills jag kommit på en bättre idé.

Jag är helt seg, men baksmällan verkar ge med sig nu. Är fortfarande hemma hos David men han har dragit till Staven och Jocke. jag roar mig på egen hand. Skönt att vara ensam faktiskt.

Frugan och Jennie är på Moshpit Open, de jävlarna. Själv är man ju luspank så jag kunde inte följa med. Men sånt är livet.

Fick ett sms för typ hundra år sen, kanske ska kika vem det är ifrån. Jag tippar på Jessica.

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: djujet

Tyckte den nya looken blev skit bra :D Fin sån , header , eller vad det kallas :D

Fast man ser inte den här kommenterar grejen :/

2008-05-18 @ 02:14:43
Postat av: Jennie

ohh.. vare mycket folk ute ? =)

Jag vaknade imorse o va mer förkyld än tidigare o hade massa träningsvärk från ridningen i fredags. Så det var nog bra att jag stanna hemma =P Plus att bror fyller år idag så jag ville inte va grinigare än vad jag är på hans dag! haha

2008-05-18 @ 12:56:45
URL: http://jenniefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0