Förvirrande samtal


Amen tja!
Idag har det varit pissväder. Regn och det. Blää.
Var inne i stan hos Mahin och snackade. Det gick bra trots skitvädret.

Jessica sov ju här hos Jonnie igår för han slaggade hos Magnus. Det verkar bli så inatt igen för inte har han kommit hem i alla fall. Sist jag pratade med honom var de två och härjade på Heron City. Grabbar alltså, hahaha!
Så frugan kanske sover över inatt igen. Hihi. Längtar verkligen tills vi flyttar ihop!
Och på tal om det så ska vi faktiskt kika på en till lägenhet imorn. Den lägenheten på Mejerivägen. Det blir spännande!! Har ju pratat med tanten som bor där nu, eller vad man ska säga, och på henne verkade det inte som om någon annan hade ringt. Man kan ju alltid hoppas!

Annars har jag haft ett halvförvirrande samtal idag. Jag vet varken ut eller in faktiskt. Ska bara försöka att ignorera det, men det är ju inte det lättaste. Förstår inte hur personen har tänkt riktigt. Vad syftet är. Äta kakan och ha den kvar? Det fungerar inte i längden, tyvärr. Jag önskar oxå att det var så! Kanske om jag hade haft lite bättre kontroll på mina känslor. Men, äh. Det får bli som det blir! Ett senare problem. Ingenting är aktuellt just nu.
Jag bara är, och trivs otroligt bra med det.
Jag och min fru <3


Förresten, fyfan vad Magnus Betnér är sexig!!
Grrrrr..

Kommentarer
Postat av: Peete

Ja alltså det är inte Den Leo du tänker på. Leo som spelade gitarr samtidigt som mig i tiden i Dr*pfill. Btw, missa inte Betnér nästa vecka i Sverige Pussas och Kramas. Då ska han prata om lattemorsor som ockuperar fik flera timmar om dagen.. stor humor!

2008-05-14 @ 22:42:48
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0