full som en kastrull


Hej, hallå bloggen! Med reservation för eventuella stavfel.. jag äe PISSFUKLL!
Jag och min fru, jessica äe hemma hos davod nu, men han är i sala. jag ska sova här och kokla katterna ochd det. så jessica gäör mig s'ällskap.

Måste bara säga att jag har haft en UNDERBAR dag! pallar inte skriva ner det nu, för ni skulle ändå inte haja för att jag är så full. Kör på det senare idag när det lugnat sig lite. snurret i skallen altså.

vi lyssnar på musik och kollar korten från kvällen :)


Väntar på mail gör jag oxå.

hejåååå

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

haha, bra att du erkänner iaf!

2008-05-11 @ 05:33:34
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Peete

Haha bra skrivet. Själv har jag aldrig bloggat på fyllan, då kanske HELA sanningen kommer fram... ;)

2008-05-11 @ 12:42:28
URL: http://sallskrack.blogg.se
Postat av: djujet

hahah Härligt djujet :D

2008-05-13 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0