Goooood morgon!


God morgon folket!

Det blev väldigt sent igår. Somnade inte förrän fem ungefär. Jag och Jonnie låg och tittade på "The big bang theory".
Så jävla roligt!
Men tillslut somnade vi i alla fall.
Jag vaknade av mig själv vid halv nio?!
Gick ut med Enzo, kom in och märkte att han hade bajsat under soffbordet. Varför då lixom?
Kan det ha någonting med könsmognaden att göra? Han är lite sen och har precis BÖRJAT (Var tredje kisspaus ungefär) lyfta på benet. Han är sjukt trotsig dessutom. Kan det ha något med det att göra tror ni?

Jag gick i alla fall och la mig igen när jag kom in.
Mobil-larmet gick klockan nio och jag ringde f-kassan. Att det ska vara så jävla svårt att få tag på sin handläggare?!
Hur som helst försökte jag somna om, hade ju inte sovit så länge. Men det gick fan inte!
Helt plötsligt ringer mobilen och det var Daniel. Glad överraskning i mitt ganska pigga tillstånd.
Han babblade om några noter som han skulle tatuera in idag. Men han visste inte var han skulle få tag på dem. Vi bestämde i alla fall att jag skulle hänka med till bibblan. Jag ska ju ändå dit och låna lite böcker. Hade faktiskt tänkt gå dit idag. Sammanträffande!
Så, här är jag nu. Hos David alltså, haha. Ska lämna Enzo här tänkte jag. Så får både han och katterna sällskap!




Min skruttkorv <3


Mmmm, det var nog allt för mig den här morgonen. Vi skrivs säkert senare.

Ciaooo



Kommentarer
Postat av: Peete

Skruttkorven börjar bli man!

2008-05-20 @ 14:10:22
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vilken sötnos, är det en mops ? Jag har en chihuahua som är snart 13 år !

ha en bra dag : )

2008-05-24 @ 16:01:27
URL: http://maddaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0