Issues


Så var det eftermiddag igen.
Slaggade till två typ. Skitväder och det.
Sen åt jag godis och ostbågar till "frukost". Jättebra för min mage, verkligen. Men Jonnie gjorde kötbullar och makaroner så jag och Jessica käkade det oxå.

Inom en snar framtid ska jag väl ta mig till dansträningen oxå. Vid sex börjar jag. Det är ju jazz i alla fall så det är ju kul. Inte för att streeten är tråkig alltså, absolut inte, men jag känner för jazz idag. Skippade ju lektionen i tisdags eftersom jag hade så jäkla ont i magen. Det var ju lite illa eftersom det var sista gången vi körde "Feedback", men jag ska prata med yvanna och fråga om det finns en möjlighet för en liten privatlektion nångång nån kväll..

Åååh, hur gick det med lägenheten då lixom? Skit.
Men den gulliga damen ringde mig och beklagade sig. Så söt!
Hon med lägenheten alltså. Hon ringde och sa att hon verkligen ville att jag skulle få den och att vi kunde komma och kolla på den ändå eftersom snubben som fick den inte hade skrivit på kontraktet än och fortfarande KUNDE tacka nej. Men jag var inte så pepp så vi kikade aldrig på den. Om han nu skulle tacka nej hör de säkert av sig.
Ska ringa på en ny lägenhet idag, snart, en likadan på samma ställe. Bara en annan trappuppgång. Får se hur det går.
Annars så har vi ju 4 andra lägenheter som ligger på "behandling" och de är i Nynäs, så det känns ju bra. Två tvåor på Heimdal bland annat. Det vore ju pissbra eftersom Jennie ska flytta typ dit. Då blir vi ju grannar!
Tre gringos, jag, Jennie och Frugan.

Imorn måste jag även ringa till min handläggare på f-kassan och ge honom ett nummer han måste ringa.
Sen skulle jag behöva gå till NynäsAkuten igen.
Hoppas, hoppas INTE! Det vore så jävla jobbigt. Återkommer om det. Om det skulle vara aktuellt. Ååååh.

Kommentarer
Postat av: sophia

ha en trevlig kväll :D

2008-05-15 @ 19:55:09
URL: http://ssphia.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahahah gringos ??? vad fan är det ??? hahaha det lät jävligt kul iaf. ska börja säga det.fast det kan ju vara bra om jag vet vad det betyder också :)

2008-05-15 @ 23:36:25
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Elenore

Har du aldrig hört icapåsar förut? =)

2008-05-16 @ 05:27:03
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0