Kontrakt skrivet!


Hellu!
Nu har vi skrivit på kontraktet. Eller, a, det var ju ett tag sen. men skrivit på har vi!
DOCK gäller det från 1:a September så vi måste skriva ett andrahandskontrakt med han som bodde där innan. Plus att han måste skriva en fullmakt, som en tillåtelse, så att vi får hämta ut nycklarna.
Som tur är så ska lägenheten besiktas imorn så då drar vi dit. Kvart över åtta på morgonen lixom. Om vi har TUR kan vi få nycklarna på en gång då, av besiktningsmannen, för han som hade lägenheten innan skulle fixa fullmakten tills dess.
Jag har köpt ett andrahandskontrakt på bokahndeln så det är oxå bara att fylla i.
Åh, gud. Låt oss få nycklarna imorn!

Hon på uthyrningen faxade även iväg ett elavtal till Nynäshamn Energi, så det är ju bra. visserligen finns det redan el i lägenheten, men den står på Nynäshamnsbostäder. Jag ska skicka in orginalpapperet oxå. Lägger den på lådan senare ikväll.

Jag och jessica kom nyss tillbaka till David. Tänkte sova här inatt, igen. Blir sååååå mycket närmare till bussen imorn. Ska åka 07.44 bussen från stationen. Har i alla fall varit på konsum och köpt lite gottis till filmen vi ska se, och sen gick vi till Jonnie och hämtade lite rena kläder till mig.
Skitmysigt väder ute!

Nä, nu ska vi välja film, har jag bestämt.
För sen måste frugan hem och sova. Annars orkar hon aldrig upp imorn!


Frugan leker med min skrutt


Kommentarer
Postat av: tessi

Grattis till lägenheten!!!!!!!!!

2008-05-29 @ 22:01:13
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis gummseligums!!

2008-05-30 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0